Kauba kohaletoimetamine
1. Estem e-pood postitab tooted peale arve tasumist.
2. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva ettemaksu laekumist Estem Tehnikakaubad OÜ arvelduskontole.
3. Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset ettemaksuarve tasumist) komplekteerib Estem e-pood tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Estem e-poe logistikapartnerile.
4. Estem e-pood logistikapartneriteks tellimuste kohaletoimetamisel on:
4.1. DPD Eesti AS;
4.2. AS Eesti Post (Omniva);
4.3. Itella Estonia OÜ;
4.4. Venipak Eesti OÜ.
5. Täpsemate tarneviiside ning hinnakirjaga on Ostjal võimalik tutvuda Estem e-poes ikoonile “Ostukorv” vajutades.
6. Kauba tellimisel väljaspoole Eesti riiki tuleb Ostjal eelnevalt ühendust võtta Estem e-poe klienditeenindusega epood@estem.ee.
7. Suuremahulised saadetised kaaluga rohkem kui 31,5 kg või mahuga üle 0,126 m3 toimetatakse sihtkohta ning Ostja peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse.
8. “Uksest ukseni” transport tähendab seda, et Ostja korraldab ise kauba vastuvõtmise ja siseruumidesse toimetamise.
8.1. Kulleritel ei ole kohustust ette helistada.
9. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid asendatakse Ostjale.
9.1. Kui Ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on Ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad kullerile tagastada.
9.2. Estem e-pood vastutab Ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Ostjale.
10. Estem e-pood ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Estem e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.